החשיבות העצומה של המלצות לקוחות באתר ואיך ליצור המלצות מושלמות בקלות

בעולם הדיגיטלי שאנו חיים בו, האתר שלך הוא הפנים של העסק שלך. אחד הכלים החזקים ביותר לשיפור המוניטין האונליין שלך היא המלצות הלקוחות שלך. אז מה הופך המלצות באתר למרכיב כה חשוב? מה צריך להיות בהמלצה טובה? ואיך אני עושה את זה בקלות לטובת הלקוחות שלי? בואו נצלול פנימה.
דניאל שלגי שירה WEBGUY
מומחה בבניית אתרים
ונוכחות עסקית דיגיטלית

תוכן עניינים

הקדמה

החיבור בין אנשים עסקים ומכונות מעולם לא היה חזק יותר. בימים אלה בהם ה AI נכנס ליותר ויותר פינות בחיים שלנו, אני רוצה לכתוב דווקא על חוויות לקוח אמיתיות. אני עדיין נתקל באתרי אינטרנט בהם אין המלצות לקוחות. אני גם נתקל בלקוחות שלא מבינים את החשיבות של המלצות לקוחות באתר שלהם.

בעולם הדיגיטלי שאנו חיים בו, האתר שלך הוא הפנים של העסק שלך. אחד הכלים החזקים ביותר לשיפור המוניטין האונליין שלך היא המלצות הלקוחות שלך. אז מה הופך המלצות באתר למרכיב כה חשוב? מה צריך להיות בהמלצה טובה? ואיך אני עושה את זה בקלות לטובת הלקוחות שלי? בואו נצלול פנימה.

למה המלצות חשובות

בניית אמון

מאז ומעולם וגם בעידן הדיגיטלי של היום, יצירת אמון בינך לבין הלקוחות הפוטנציאלים שלך זה אחד הדברים החשובים ביותר. כאשר לקוחות פוטנציאליים מבקרים באתר שלך, הם לעיתים קרובות פוגשים בעסק שלך לראשונה. המלצות הלקוחות שלך משמשות כאישורים לאמינות שלך, מראות להם שסיפקת בהצלחה את צרכים של לקוחות קודמים.

בניית אמון לא קורית בין לילה, יחד עם זאת המלצות אוטנתיות בהחלט יכולות להאיץ את התהליך. הן מציעות הוכחה מהעולם האמיתי שאתם מספקים את ההבטחות שלכם. כשאתם נתפסים שאמינים, תהליך המכירה הופך לקל יותר. זה אפילו יוצר מצב שלקוחות חדשים מעזים לקחת את הצעד הראשוני של יצירת קשר או ביצוע רכישה ממש באתר.

הוכחה חברתית

המושג של הוכחה חברתית נובע מהרעיון שאנשים יותר נוטים לבצע פעולה אם הם רואים אחרים עושים את אותו הדבר. המלצות משמשות כצורה של הוכחה חברתית, מראות ללקוחות פוטנציאליים שאחרים לא רק השתמשו בשירותים שלך אלא גם חוו חוויות חיוביות.

הוכחה חברתית היא חזקה במיוחד בעולם האונליין, שבו האפשרויות רבות אך הבטחה חסרה. המלצה ממוקמת היטב יכולה להטות את הכפלים לטובתך כאשר לקוח פוטנציאלי משווה אותך עם מתחרים.

להתגבר על ספקנות דרך המלצות

להתגבר על ספקנות

ספקנות היא חלק טבעי בתהליך הקנייה של כולנו. זה נכון במיוחד עבור מבקרים שמגיעים לאתר שלך לראשונה. אנשים הם באופן טבעי זהירים כאשר הם שוקלים שירות או מוצר חדש. המלצות טובות יכולות לשמש כמאזן לספקנות הזו, הן מחזקות את הרושם החיובי עליך דרך משוב חיובי מלקוחות קודמים.

על ידי הצגת המלצות שמתייחסות לדאגות או שאלות נפוצות, אתה יכול להתמודד ישירות עם היסוסים רבים שיש ללקוחות פוטנציאליים שלך, ובכך להקל עליהם להתחייב לשירות או למוצר שלך.

היתרונות של המלצות לקוחות לצורכי SEO

היתרונות ב-SEO

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא חיונית עבור כל עסק המחפש להקים נוכחות חזקה באינטרנט. המלצות תורמות ל-SEO על ידי הוספת תוכן רלוונטי וטרי לאתר שלך, שמנועי חיפוש כמו גוגל מעריכים.

בנוסף, המלצות לעיתים כוללות מילות מפתח רלוונטיות לעסק שלך. זה יכול לשפר את דירוג האתר שלך עבור מונחים אלו, וכך להקל על לקוחות פוטנציאליים למצוא אותך כאשר הם מחפשים שירותים או מוצרים שאתה מציע.

ולבסוף, כאשר בונים את אתר האינטרנט העסקי שלך נכון, ההמלצות מופיעות באתר במגוון עמודים, ועיצובים, אולם כולם מגיעים מהדטה בייס ממקום אחד, כלומר כל תיקון יעדכן אוטומטית את כל המקומות שבהם ההמלצה מופיעה באתר. וגם, בבנייה נכונה כל המלצה מקבלת גם עמוד משלה מה שמייצר עמודים נוספים, קישורים נוספים ומחזקים כך את האתר.

איך המלצות מגבירות את שיעורי ההמרה באתר האינטרנט העסקי שלכם

הגברת שיעורי המרה

בסוף היום, המטרה הסופית עבור כל אתר עסק היא להמיר מבקרים ללקוחות. המלצות לקוחות יכולות לשחק תפקיד חשוב בכך על ידי השפעה ישירה על תהליך ההחלטה.

כאשר לקוח פוטנציאלי קורא המלצה שמרגשת אותו, זה יכול להיות הדחף הסופי שהוא זקוק לו כדי לפעול. בין אם מדובר במילוי טופס יצירת קשר, ביצוע רכישה או הרשמה לניוזלטר, המלצות יכולות להגביר באופן משמעותי את שיעורי ההמרה.

יצירת ההמלצה המושלמת

רכיבים של המלצה טובה

דיוק: במקום דברי שבח כלליים, המלצה חזקה תפרט בדיוק מה הלקוח אהב בשירות או במוצר שלך. זה יכול להיות הכול, החל מזמני תגובה מהירים ועד לאיכות העבודה שנמסרה.

אותנטיות: מילים אמיתיות מאנשים אמיתיים יש בהן משקל. השתמש בשם המלא ובתואר של הלקוח, ואם אפשרי, כלול תמונה או לוגו של החברה כדי להוסיף אמינות. חשוב לציין, אני קורא לכם ומבקש אתכם, המנעו מזיוף המלצות, זה לא אתי, ולא נכון, אספו את ההמלצות האמיתיות שלכם, זה יחזק את הביטחון שלכם בעצמכם וגם של הלקוחות בכם.

רלוונטיות: ההמלצה צריכה להיות קשורה ישירות למוצר או לשירות שהיא מקדמת. אם אתה מציע מספר שירותים, נסה לקבל המלצות עבור כל אחד מהם.

סיפור של בעיה-פתרון: המלצה מרתקת לעיתים קרובות עוקבת אחרי קו סיפור בו הלקוח נתקל בבעיה שנפתרה על ידי המוצר או השירות שלך. זה הופך את האישור לקשור ומשכנע.

תוצאה או תועלת: מומלץ להזכיר בהמלצות את התוצאות החיוביות או היתרונות שנרכשו משימוש במוצר או בשירות שלך דבר זה יכול לשמש כמניע חזק ללקוחות פוטנציאליים.

רגש: קצת רגש יכול להפוך המלצה למעניינת וקשורה יותר. ביטויים כמו “דניאל תמיד הרגיע אותי” או “בעבודה עם דניאל אני יודע שאני יכול להיות רגוע שהעבודה תיעשה על הצד הטוב ביותר” יכולים להוסיף מגע אנושי.

אורך: מומלץ לשמור על המלצה קצרה אך מקיפה. פסקה או שתיים בדרך כלל מספיקות כדי להעביר את חווית הלקוח והמלצתו.

קריאה לפעולה: אף שזה לא אלמנט חובה בהמלצה, לפעמים לקוחות כוללים קריאה עדינה לפעולה כמו “אני ממליץ בחום על הקורס של דניאל” וזה בהחלט יכול לעודד לקוחות פוטנציאליים להתקדם אל השלב הבא.

תאריך: במידה וכוללים את התאריך אפשר להראות שההמלצה היא עדכנית בעיני זה אופציונלי, יש שירותים שזה יותר חשוב בהם ויש שפחות.

אישור משפטי: ודא שיש לך את הרשות של הלקוח להשתמש בהמלצתו, במיוחד אם אתה כולל מידע אישי כמו שמות או תמונות.

איך אני עוזר ללקוחות שלי לקבל המלצות בריכות טובה ובקלות?

הרבה פעמים ללקוחות שלי לא נעים לבקש מהלקוחות שלהם המלצות. ואם כבר מבקשים לוקח המון זמן לקבל את ההמלצות מהלקוחות, כי כמובן, לאנשים יש דברים חשובים יותר בחיים מאשר לכתוב עלינו המלצות…

אז מה אני עושה בשביל לעזור ללקוחות שלי לקבל המלצות בקלות ובמהירות?

אני בונה לכל לקוח טופס מותאם שהוא יכול לשלוח ללקוחות שלו קישור פשוט, יש שם כמה שדות רלוונטים ולמלא את זה לוקח 5 דקות. אני מציע ללקוחות שלי לשלוח וואטסאפ ללקוחות שלהם ולכתוב להם: “מאוד יעזור לי לתת שירות טוב ללקוחות נוספים אם תכתוב לי המלצה קצרה, הנה קישור לנוחותך למלא, זה יקח פחות מחש דקות”. ולצרף את הקישור לטופס. כל ההמלצות נכנסות לטבלה אחת אותה קל להזין לאתר האינטרנט במהירות. בנוסף, כל הלקוחות שלי מקבלים באתר שאני בונה להם, עמוד מיוחד אותו הם יכולים לשלוח ללקוחות אחרי שהאתר כבר באויר. בעמוד הזה, יש טופס להמלצת לקוח ולמשוב קצר. אני מציע לכל הלקוחות שלי להפוך את זה לחלק מתהליך השירות שלהם, לשלוח ללקוחות שלהם את העמוד הזה לקראת סוף תהליך השירות שהם נותנים ללקוחות. בצורה כזו גם מקבלים משוב ללמידה מהלקוחות וגם המלצה לשימוש באתר וברשתות.

סיכום

המלצות לקוחות הן יותר מאשר ציטוטים באתר; הן כלי חזק שיכול לבנות אמון משמעותי, לספק הוכחה חברתית, להתגבר על ספקנות, לשפר SEO, ולהגביר שיעורי המרה. על ידי הבנה מה הופך המלצה ליעילה, אני ממליץ לעשות בהן שימוש כדי לקדם את העסק שלך.

אהבתם? שתפו ועזרו גם לאחרים לקרוא וללמוד:
דניאל שלגי שירה WEBGUY
מומחה בבניית אתרים
ונוכחות עסקית דיגיטלית

לקבלת המדריך המלא לנוכחות אינטרנטית מצליחה​

עצמאי? יש לך עסק? נוכחות טובה, ואפילו מצוינת באינטרנט ובדיגיטל יכולה להפוך עסק בינוני לעסק מצליח מאוד

קבלו ניסיון של 20 שנה במדריך אחד

לקבלת המדריך המלא
לבעלי עסקים
לבניית אתר אינטרנט עסקי

כל מה שבעל עסק צריך לדעת לפני שהוא בונה אתר אינטרנט, משדרג את הקיים או שיש לו אתר עסקי שלא מייצר מספיק לידים ולקוחות

מתנה בחינם

המדריך המלא לבעלי עסקים קטנים, בינונייים וחברות להקמה וניהול אתרי אינטרנט

אסטרטגיה והגדרת מטרות, תכנון ואפיון, עיצוב, תוכן, טכנולוגיה, משפך שיווקי, רשתות חברתיות, טעויות נפוצות – ועוד

“אתם חייבים את זה…”

קבלו ניסיון של 20 שנה במדריך אחד

לקבלת המדריך המלא
לבעלי עסקים
לבניית אתר אינטרנט עסקי

כל מה שבעל עסק צריך לדעת לפני שהוא בונה אתר אינטרנט, משדרג את הקיים או שיש לו אתר עסקי שלא מייצר מספיק לידים ולקוחות

קורס AI Masterclass יישום בינה מלאכותית בעסקים

הקורס שכל עצמאי ובעל עסק חייב להיות בו, מספר המקומות מוגבל. רשימת ההמתנה למחזור הבא נפתחה, כל הפרטים כאן:

וובינר בחמישי 13/7 20:00

יש לכם עסק קטן*?
בואו ללמוד איך להעזר ב AI בעסק שלכם

קבלו ניסיון של 20 שנה במדריך אחד

לקבלת המדריך המלא
לבעלי עסקים
לבניית אתר אינטרנט עסקי לחצו על הכפתור לצפיה במדריך

המדריך בדרך אליך גם במייל...